Garantie si Retur
Garantia produselor
- garantia produselor achizitionate de la magazinul Mobila Moderna, este de 100 zile calendaristice, din momentul primirii coletului,
- garantia este valabila in baza facturii fiscale primite in coletul receptionat, pierderea sau distrugerea facturii, duce implicit la pierderea garantiei oferite de catre vanzator in momentul vanzarii,
- garantia exclude defectele mecanice pricinuite de catre cumparator (rupere, taiere, ardere),
- garantia este valabila in cazul in care cumparatorul a respectat specificatiile de utilizare a produsului prezente pe site-ul Mobila Moderna si/sau pe eticheta produsului,
- costul inlocuirii produsului este suportat de catre magazinul nostru,
- in cazul in care produsul nu poate fi inlocuit, iti vom returna integral valoarea produsului,
- returnarea banilor se va face doar in contul bancar al cumparatorului.
Cum returnez produsele aflate in garantie
- pentru a returna un produs cumparat de la magazinul nostru este necesar sa ai produsul respectiv impreuna cu factura fiscala primita in coletul receptionat,
- este necesar sa te asiguri ca te incadrezi in termenul de 100 de zile din momentul in care ai primit coletul si pana cand te-ai decis sa completezi Formularul de Retur, necesar pentru a ne anunta de intentiile tale,
- dupa completarea Formularul de Retur, te rugam sa astepti raspunsul nostru favorabil (primit telefonic sau prin email) si apoi poti expedia coletul la adresa noastra,
- te rugam sa atasezi coletului urmatoarele:
- produsul care face obiectul garantiei,
- factura fiscala primita.
Cum returnez produsele in termenul de 30 de zile agreat
- returul produselor comandate poate fi facut in cel mult 30 de zile calendaristice de la data primirii coletului,
- costul returului produsului este suportat de catre cumparator,
- nu trebuie sa existe neaparat motive intemeiate pentru returul produselor cumparate de la magazinul nostru,
- ai dreptul de a returna absolut orice produs comandat, daca acesta se prezinta in bune conditii, fara defectele mecanice (rupere, taiere, ardere),
- pentru a returna un produs cumparat de la magazinul nostru este necesar sa ai produsul respectiv impreuna cu factura fiscala primita in coletul receptionat,
- este necesar sa completezi Formularul de Retur pentru a ne anunta intentiile tale,
- dupa completarea formularului de retur te rugam sa astepti raspunsul nostru favorabil (primit telefonic sau prin email) si apoi poti expedia coletul la adresa noastra,
- te rugam sa atasezi in colet produsul (aflat in conditii decente), precum si factura fiscala.
- returnarea banilor se va face doar in contul bancar al cumparatorului.